duminică, 30 decembrie 2012

Ajuta-l pe Albert sa se bucure de copilarie.

Chiar daca sufletul nostru este supraincarcat de suferinta si chiar daca lacrimile din suflet curg mereu,luptam incontinuare pentru recuperarea lui Albert si nu ne pierdem speranta si credinta in Doamne Doamne,de la care asteptam o minune…Suferinta este prea mare ca sa poata fi acceptata si in acelasi timp inteleasa….

Pe data de 19 iulie 2012,Albert a fost supus unei noi interventii chirurgicale,la spitalul Marie Curie,Bucuresti.Dupa doi ani de tratament medicamentos,operatia de corectie a refluxului gastro-esofagian a fost mai mult decat necesara,a fost vitala,datorita complicatiei esofagitei de care sufera.Si de data asta ne-a cuprins o avalansa de sentimente mai putin placute.Operatia a fost o reusita,dar cu multe ghinioane si peripetii.Dupa 24 de ore de la interventie Albert s-a decompensat,a facut o hemoragie abdominala si a fost nevoie sa reintre in sala de operatie cu foarte multe riscuri…Insa Albert este intr-adevar un luptator…Si de data aceasta a sfidat moartea.Se agata de viata cu toate puterile lui,lupta cu crize epileptice neimaginabil de chinuitoare si dureroase,dar lupta sa fie alaturi de mami,tati si fratiorul lui Iustin.


Au urmat doua saptamani de stat la reanimare,perioada de recuperare fiind inceata si dificila,tinand cont si de restul afectiunilor de care sufera.Socul a fost mare cand in urma examenului cardiologic efectuat de dr.Alin Nicolescu,s-a depistat ca acel conduct pe care il are Albert la inimioara,nu mai este eficient,si ca ar fi nevoie de o noua interventie pe cord.

Pe data de 17 septembrie 2012,am ajuns si la Tg.Mures pentru un alt control cardiologic,la doamna dr.Amalia Fagarasan.In urma investigatiilor necesare,ni s-a reconfirmat ca Albert are nevoie de inca o operatie.Ne dorim o inima sanatoasa pentru copilasul nostru…Ne dorim din suflet de aceasta data sa ajungem in Germania la domnul dr.Eugen Sandica.Am trimis zilele trecute un e-mail la clinica,si suntem in astepterea unui raspuns afirmativ …..

Multumim din tot sufletul pentru ingrijirea ireprosabila a lui Albert,echipei de la Marie Curie:dr.Marcel Oancea,dr.Lorena Vatra,dr.Rodica Sirghie,dr.Radu Tabacaru,dr.Mihai Stoicescu si tuturor asistentelor.

Multumim tuturor celor care sunt alaturi de noi,multumim tuturor pentru contributia voastra la usurarea si alinarea suferintei copilasului nostru.Doamne Doamne sa va rasplateasca inzecit si sa va binecuvanteze cu o viata sanatoasa.

Pentru cei interesati,pentru cei care cred in drama noastra si care vor sa ne ajute am deschis conturi bancare la Bancpost(pe numele Puscasu Daniel-Bogdan-tata):

RO61BPOS34006322717RON02(LEI)

RO93BPOS34006322717EUR02(EURO)

SWIFT BPOSROBU

Mltumim anticipat,in numele lui Albert.

Povestea intreaga despre Albert si celelate informati care va pot fi necesare le puteti gasi pe adresa de blog a copilului:
http://sperantapentrualbert.wordpress.com/

Va rog sa preluati aceasta poveste si sa o publicati pe blogul sau site-ul d-voastra!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intradevar ma facut sa urasc lumea din ziua de azi. ca nimeni nu misca nimic. :( Am distribuit pe Facebook de vreo 3 ori si doar 2 distribuiri au fost de la link-ul care lam distribuit. Eu sunt o persoana sensibila, care am avut o copilarie grea, in trecut pana in prezent, cand incerc sa continui scoala ca am numai 4 clase, si totusi dorinta mea cea mai amre e sa ajut copii care au probleme serioase. Am sa donez pentru albert o suma. chiar daca si eu traiesc greu si am zile in care nu am ce manca. telly.constantin am numele pe facebook. vreau sa tin legatura cu oameni cu picoarele pe pamant. care stiu ce inseamna viata!