sâmbătă, 9 februarie 2013

Lasa-ti semnatura!Pentru o fapta buna!



De la bun inceput am dat dovada de profesionalism dar in primul rand am dat dovada de dragoste pentru cei aflati in dificultate.Proiectul umanitar “Sa fim oameni” a fost cel mai de succes proiect in mediul online.

Cazurile prezentate de noi si la care le-am facut blogul au fost preluate de cele mai mari ziare din romania precum:Ziarul Lumina, Jurnalul National,Cabral.ro,Dan Negru,Adelin Petrisor , Click.ro si diferite bloguri de credinta crestin ortodoxa si nu numai.Dar am fost luati in considerare si de televiziuni locale si nationale precum ar fi:Antena 1,TVR 1,Prima TV,Kanal D.Pentru noi a fost si este o onoare sa dam dovada de transparenta si sinceritate.Pana acum am organizat patru evenimente caritabile:Sibiu,Botosani si Suceava.Ne dorim pe viitor sa facem mai multe lucruri frumoase si de folos.Daca nu am putut ajuta material ,am ajutat prin credinta si le-am daruit speranta ca se poate.

Speram cu sprijinul d-voastra sa putem face mai mult!

Ce spuneti se merita sa ne dati macar o semnatura?

Niciun comentariu: