duminică, 29 iulie 2012

Un inger cu inima ranita



Buna, eu sunt Albert și sunt ștrumfulețul și îngerașul familiei mele. Sunt un baiețel cuminte care a trecut prin mult prea multe de pre devreme………….
Unii dintre noi intrăm în viață, nu cu prea mult fast… unii dintre noi ne naștem cu probleme de sănătate. așadar povestea mea este una înduioșătoare iar realitatea ei este una crudă. L trei zile de la venirea pe lume, părinții mei au simțit că pământul se surpă sub ei. O durere mare și apăsătoare i-au cuprins în momentul cand au aflat că eu, îngerașul lor drag și mult așteptat, sunt bolnăvior. Am fost diagnosticat cu o malformație cardiacă severă: Tetralogie Fallot cu Atrezie de Valvă Pulmonară și Canal Arterial Persistent Larg. Au urmat zile de spitalizare de coșmar și chin, de săptămâni grele și obositoare, luni de suferință pentru mine și părinții mei. când am împlinit o lună și jumătate am suferit prima intervenție chirurgica pe inimioară….

Neșansa mea a fost că în timpul acestei operații am suferit un accident cerebral având ca urmare instalarea și dezvoltarea unui Sindrom-Lennox , cea mai severă formă de epilepsie la copii, cu crize epileptice, cu Retard Psiho-Motor… Într-un cuvânt cu un prognostic destul de urât și de crud. La un an și trei luni a urmat cea de-a doua intervenție chirurgicală. Nici de data asta nu a fost ușor…Timp de 20 de minute am fost în stop cardiorespirator. În perioada următoare, la interval de câteva luni am avut trei hemoragii digestive superioare.

La șirul de diagnostice s-au mai adăugat încă două: Reflux Gastroesogagian și Esofagită de Reflux- pentru care am făcut patru endoscopii, toate sub anestezie generală și pentru care o să urmeze o nouă intervenție chirurgicală… Așadar crucea pe care o duc eu și părinții mei, nu este una ușoară. Acum la 3 ani și 8 luni nu merg, nu vorbesc, nu pot să spun ce mă doare, când mi-e sete, când mi-e foame…Realizările mele au început pe la 2 anișori când am început să stau puțin câte puțin în funduleț. Acum mă rostogolesc de pe o parte pe alta, mă ridic singur în funduleț, am câteva jucării după care mă întind  și întind mâinile către mami și tati când vreau în brațe…

Mami și tati sunt uimiți de fiecare mișcare pe care o fac, chiar da pentru mulți ar părea ceva minuscul și normal. Mă rog la Doamne, Doamne și la îngerași să mă ocrotească și să mă păzească de ce-i mai rău, să-mi deschidă toate drumurile către vindecare, să mă ajute să mă bucur de copilărie la fel ca și ceilalți copii, să facă o minune și să nu mai fac crize (crize care mă obosesc și îmi stagnează dezvoltarea psihică și motorie) să pot merge, vorbi, să pot într-o bună zi să le spun părinților mei, mama și tata și să-i pot îmbrățisa cu toate forțele mele. Am năzuința că o să-mi oferiți sprijin  și ajutor să depașesc toate greutățile în ceasul încercării mele, să-mi alinați suferința, să-mi pictați viitorul numai în culori vii… Vă mulțumesc că  mi-ați citit povestea și vă doresc ce-mi doresc și mie de fiecare dată… Multi saci de sănătate, multă speranță și credință în mai bine.
Daca considerati ca ii puteti fi alaturi lui Albert in lupta sa de zi cu zi,o puteti face donand la urmatoarele conturi deschise la Bancpost:
RO61BPOS34006322717RON02(LEI)
RO93BPOS34006322717EUR02(EURO)
SWIFT BPOSROBU
conturile sunt deschise pe numele Puscasu Bogdan-Daniel(tata)
telefon:0742207011(mama-Puscasu Simona),0740474743(Puscasu Bogdan-Daniel)

Mai multe detali le gasiti pe:

 http://sperantapentrualbert.wordpress.com/

Niciun comentariu: