duminică, 23 septembrie 2012

Scrisoare de la Cristian Radea

Fiecare incercare este trimisa de la Dumnezeu, care ne atinge ca un parinte pt a ne indrepta. Noi oamenii suntem liberi sa alegem , unii il pot condmna pe Dumnezeu pt k le-a dat o incercare grea si fac un lucru foarte grav . Depresia , deznadejdea , neincrederea, pierderea sperantei si pierderea de sine sunt lucruri cauzate de vrajmas, adica de cel rau pt k oamenii care ajung in aceasta situatie sa se piarda. Eu care trec prin aceste momente consider boala mea ca pe un dar primit de la Dumnezeu pt k mi-a deschis ochii a vedea lumea asa cum e si a nu imi pierde sufletul meu si pt a ma indrepta sufleteste. Aveti incredere k asa cum Dumnezeu ne ofera o "pedeapsa" dak ne indreptam tot El ne va rasplati. Aveti rabdare , bucurati-va k sunteti in viata , iubitii pe cei de langa voi, incercati sa nu ii judecati si veti fi rasplatiti si veti primi mantuirea. Nu disperati, nu faceti planuri mari , si eu cand ma gandesk k Iisus a primit atatea patimi si a murit pt noi oameni si ne-a scapat de la pierire, sunt bucuros sa primesk si eu cele mai cumplite chinuri dar de al meu Hristos nu ma lepad , cu toate k vrajmasul face tot ce poate k sa pacatuim dar trebuie sa invatam sa nu mai repetam greselile facute, numai prin gand si prin inchipuire pacatuim atat de mult dar trebuie sa nu ne pierdem speranta, sa avem nadejde in Dumnezeu sa ne spovedim sa ne spunem pacatele si sa ne impartasim . Fiii mei , nu va aratati nepasatori, pentru ca nepasarea este un rau cumplit. Este odrasla tuturor placerilor murdare, inaintea mergatorului iadului si si pricina robiei cumplite a diavolului. Bucurati-va ca sunteti in viata, nu va pierdeti speranta si faceti k totul sa vi-se para usor, faceti-va un program rugati-va la Domnul si veti fi rasplatiti Eu poate gresesc cele spuse acum pt ca eu judec , dar intentia mea este sa va dau un sfat tuturor si in special persoanelor care trec prin greutati , rugati-va la Dumnezeu , cereti si vi-se va da , nu poate veni totul dintr-o data pt k nu e cum vrem noi oamenii , dar rabdarea este rasplatita de Dumnezeu. Dumnezeu sa va binecuvanteze sa va dea sanatate,intelepciune si sa ne ierte pacatele. Va iubesc pe toti! Cristian

Il putem ajuta pe Cristi sa se faca bine donand in urmatoarele conturi:
Raiffeisen BANK
RO76RZBR0000060011712648
Radea Viorel
Mai multe detali despre Cristian le gasiti pe adresa de blog:
http://radeacristian.blogspot.ro/


Niciun comentariu: