duminică, 16 septembrie 2012

Ancuta are nevoie de noi!

Necazul nostru a inceput cand Ancuta avea doar 2 ani si 8 luni atunci noi am observat ca fata noastra nu face lucruri pe care trebuia sa le faca un copil de varsta ei nu se bucura cand ii luam o jucarie: nu ne striga nici macar nu ne privea in ochii avea stereotipii, invartea jucariile, nu se juca adecvat cu ele dar noi am zis ca asa se joaca ea, nam stiut era obsedata de tv si nu spunea nici un cuvant la cateva saptamani am plecat cu ea la bucuresti si acolo am stat internate cateva zile si i sa pus diagnostic de autism atipic si retard atunci am simtit ca pica ceru pe noi nam putut accepta acest diagnostic eu am cazut in depresie vb singura pe strada, nu puteam accepta ca, copilu meu are o problema, ma simteam vinovata.
Dupa ce ne-a externat de la Bucuresti i-am fac un RMN cerebral care i-a iesit bine ne-a dat tratament doamna doctor Rispolept si Tonotil ulei de peste si ne-a spus ca trebuie sa facem terapie abia stia dansa de un centru in focsani “Micul print” si asa am facut, ne-am dus acolo si am si inceput terapia a fost greu la inceput ca am dus-o cu pempers nu manca singura, nu facea nimic, era dependenta de mine acolo a invatat multe sa stabilit comportamental dar mai are si acum unele scapari mai protesteaza nu vrea tot timpu sa fac ce i se cere pe limbaj, inca nu vorbeste, zice cateva cuvinte dar fara sens mi-as dori macar sa o aud sa ma strige mama dar mai avem de lucrat mult ii trebuie si terapie individuala mai mult ca poate dar noi nu ne descurcam financiar e prea mult facem naveta din Ramnicu Sarat Focsani in fiecare zi terapia pe luna costa 250 ron plus mancarea de acolo la pranz 50 de lei. Nu ne permitem din pacate sa facem mai mult pt ea si am avea nevoie de un sprijin acum cat e mica ca se poate recupera mai bine
Pentru cei ce doresc sa o ajute cu un banut pot dona in urmatorul cont
Banca Transilvania:

RO80BTRL01001201N49734XX -RON
pesca_89@yahoo.com

0786520250
Mai multe detalii despre Ancuta gasiti pe:
http://piticulancuta.blogspot.ro/

Ce am facut noi pentru Ancuta:
Creare blog umanitar

Niciun comentariu: