vineri, 23 mai 2014

Il putem ajuta sa invinga Cancerul

Povestea
Sunt mama lui Alex , un baiat de 11 ani diagnosticat cu rabdomiosarcom alveolar .
Totul a inceput la sfarsitul lunii octombrie cu o umflatura sub ureche. Am fost la doctor, ni s-au prescris antibiotice, am facut analize (care au iesit bune), apoi am fost la ORL unde ni s-a mai prescris o reteta cu antibiotice si Nurofen.
Am facut ecografie si la rezultat a reiesit o adenopatie de 3 cm care mi s-a spus ca s-ar putea sa treaca de la sine. Dupa aceea, am fost la stomatologie si ni s-a spus ca trebuie sa mergem la Spitalul Oro-maxilo-facial pentru ca este vorba despre o afectiune la glanda parotida. Ca sa fim siguri am mai fost la un consult la Grigore Alexandrescu unde am facut inca o ecografie si am primit o trimitere catre acelasi spital.Ne-am prezentat la camera de garda si dupa ce ne-au consultat mai multi doctori am ajuns la Dl. Dr. Silaghi care ne spus ca trebuie sa facem analize la Spitalul Victor Babes sa nu fie vorba de un virus. Dupa ce ne-am intors cu analizele, ne-a mai prescris o cura de antibiotice si ne-a programat la vizita pe 19 decembrie. In continuare am primit trimitere la RMN unde am aflat ca este vorba de o tumora de glanda parotida. Am fost programati la operatie pe 29 ianuarie.
Operatia a fost reusita, din punctul nostru de vedere, desi Alex a ramas cu o pareza faciala. Dupa 3 saptamani am primit rezultatul la biopsie: tumora maligna. Apoi au urmat testele imunohistopatologice care au dat diagnosticul final: rabdomiosarcom alveolar.
Acum facem chimioterapie la Institutul Oncologic Bucuresti dar pronosticul este rezervat. Am repetat RMN-ul si se pare ca este deja recidiva (proces tumoral).
Am fost la consultatii si la Vipmed pentru o a doua opinie si ni s-a indicat un spital din Turcia pentru tratament. Costurile se ridica la 10,000 euro pentru investigatii si radioterapie si 12,000 euro pentru noua operatie.
Este peste puterile mele sa strang o astfel de suma fiind divortata, cu doi copii si locuim cu chirie. Lucrez in invatamant iar salariul abia daca ne ajunge pentru un trai decent. Am mai fost ajutata de rude si prieteni dar aceste sume sunt mult prea mult chiar si pentru ei.
De aceea va rog sa ma ajutati sa-mi salvez copilul !
Titular cont Aanei Mihaela-mama lui Alexandru
Cont Euro: RO46RNCB0669097895850003
Cont Lei : RO03RNCB0669097895850001

Niciun comentariu: